Informace o povinném subjektu zveřejňované podle vyhlášky č. 442/2006, která stanoví strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle § 5 odst. 1 a 2 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
- Název: Obec Hajany
- Důvod a způsob založení: Obec vznikla v souladu se zákonem o obcích (obecní zřízení) ve znění pozdějších předpisů a svoji činnost provozuje podle podmínek a principů tohoto zákona. Obec jako právnická osoba vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající. Obec má vlastní majetek a finanční zdroje, hospodaří s nimi samostatně za podmínek stanovených zvláštním zákonem. Obecní úřad vykonává přenesenou působnost v rozsahu stanoveném zákony a předpisy.
- Organizační struktura: Zastupitelstvo obce, Ostatní dokumenty viz Povinné informace
- Kontaktní spojení:
- Kontaktní poštovní adresa: Obec Hajany, Hajany 73, pošta Blatná 388 01
- Adresa úřadovny pro osobní návštěvu: Obec Hajany, Hajany 73, pošta Blatná 388 01
- Úřední hodiny: sobota 9-10 hod., v případě potřeby dle telefonické domluvy
- Telefonní čísla: Mob. telefon úřad: +420 602 444 330
- Čísla faxu:
- Adresa internetové stránky: www.obechajany.cz
- Adresa e-podatelny: podatelna@obechajany.cz
- Další elektronické adresy: starosta@obechajany.cz, mistostarosta@obechajany.cz, ucetni@obechajany.cz
- Případné platby lze poukázat: 78-0369300257/0100
- IČO: 60829257
- DIČ: CZ00477427
- Dokumenty
- Seznamy hlavních dokumentů: Povinné informace
- Rozpočet: Ekonomika obce
- Žádosti o informace: Obec Hajany, Hajany 73, pošta Blatná 388 01
- Příjem žádostí a dalších podání: Obec Hajany, Hajany 73, pošta Blatná 388 01
- Opravné prostředky: Opravný prostředek proti rozhodnutí ve smyslu tohoto zákona lze učinit písemně na podatelně obce nebo poštou, případně elektronicky podatelna@obechajany.cz. Formulář lze získat na www.obechajany.cz – Formuláře
- Formuláře: viz stránka Formuláře
- Popisy postupů: návody pro řešení životních situací
- Odkazy na návody na řešení různých životních situací: naleznete na určitých odborech úřadu, naleznete na portálu veřejné správy ČR více zde
- Krizové situace a jejich řešení: Jak se zachovat v krizových situacích v případě živelných pohrom, ekologických nebo průmyslových havárií, nehod nebo jiného nebezpečí? Kde najít důležité kontaktní telefony a spojení? Zde jsou následující dokumenty: Hasičský záchranný sbor ČR
- Předpisy:
- Nejdůležitější používané předpisy: Přehled zákonů a předpisů, podle nichž obec jedná a rozhoduje, je uložen v sekretariátu starosty. Všechny předpisy jsou k nahlédnutí v úředních hodinách.
- Vydané právní předpisy: viz stránka Vyhlášky
- Úhrady za poskytování informací: Obec je oprávněna požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informací, např. za přímou mzdu pracovníka, pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady nebo zálohy. Sazebník úhrad za poskytování informací zde.
- Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací: Nadřízený orgán - Krajský úřad Jihočeského kraje při rozhodování o výši úhrady rozhodne tak, že výši úhrady potvrdí, nebo sníží, nebo přikáže povinnému subjektu, aby zjednal nápravu, jde-li o úhradu za poskytnutí informace územně samosprávným celkem v samostatné působnosti.
- Licenční smlouvy
- Vzory licenčních smluv: Vzor licenční smlouvy - viz Povinné informace
- Výhradní licence: Výhradní licence se poskytne pouze tehdy, je-li výhradní licence pro další šíření poskytované informace nezbytná a je-li to ve veřejném zájmu.
- Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb. Povinné informace